Här hittar du all information om din semester

Vänligen ange ditt bokningsnummer och din e-postadress.

Frågor och svar

Att boka är mycket enkel. Välj land, destination och utreseflyplats. Ange ankomstdatum, antal nätter, antal rum och önskad standard. Ange antalet personer som skall resa. Kom ihåg att lägga till barnets ålder. Klicka på "SÖK" och så får du se tillgängliga alternativ. För mer information om hotellet, klicka på namnet eller "Mer info"-knappen. Rumstyp och det totala priset visas på skärmen. När du har valt rumstyp, klicka på välj knappen till höger/under för att gå vidare till vår krypterade och säkra bokningssida. Kontrollera din bokning och fyll i fälten för kundinformation. Kontrollera att du angav rätt namn och att e-postadressen är korrekt inskriven. Klicka på "Boka". När du är klar med stegen i bokningsprocessen, får du info om din bokning direkt på skärmen. Den visar din bokning och ditt bokningsnummer. Du kommer att få en bekräftelse via e-post och en voucher från Allinclusive.se när bokningen är bekräftad. Du får då en Voucher som du skall visa till hotellet vid incheckning.

När du har bokat med kund-och kreditkortsuppgifter, så får du ett bokningsnummer. Din beställning är bekräftad från oss när du har fått ett mail som heter Bekräftelse där du får flygbiljett, hotell- och transfervouchers. Detta mail skickas inom 24h. Allinc reserverar sig för eventuella tekniska problem som gör att bokningen inte kan bekräftas men återkommer inom 24h om något motförmodan skulle vara problem. När du fått mailet som heter Bekräftelse så är allt klart och bekräftat.

Jag har bokat hotell, men har inte fått en bekräftelse via e-post. Vad ska jag göra? Den vanligaste orsaken att kunderna inte får en e-postbekräftelse, är att de har skrivit e-postadressen felaktigt. Dubbelkolla så att din e-postadress är korrekt innan du bekräftar din bokning. Vi har också noterat att e-post från oss i vissa fall hamnar i "spam-mappen" hos kunderna. Om du inte får ett e-postmeddelande efter att du gjort din bokning, vänligen skicka ett mail med ditt bokningsnummer och dina uppgifter till support@allinclusive.se.

Tyvärr har vi inte emot bokningar via telefon eller e-post, men om du behöver hjälp på något sätt, skicka ett e-postmeddelande till support@allinclusive.se eller ring.

Det kan reserveras högst 9 personer i en bokning. Om du vill göra en bokning för mer än 9 personer behöver du göra separata bokningar. Du kan lugnt göra flera separata bokningar eftersom du inte behöver betala innan du ser att alla bokningar gått igenom och du fått bokningsnummer på alla, därefter gör du betalningarna på respektive bokning. Innan du betalar är du inte bunden till något.

Tyvärr är det inte möjligt att boka ett hotell för dagsbruk. Minsta tid för vistelse kan bokas via vår hemsida är 2 nätter.

Ditt namn är normalt inte registrerat hos hotellet du bokat förrän 24 timmar innan ankomst, då får hotellet namnen och registerar det i sitt system. Du kan vara säker på att rummet är bokat även om du kontaktar hotellet några dagar före ankomst, och de inte kan hitta ditt namn. Rummen är bokade via en av våra hotellagenter.

Nej. E-postbekräftelse och voucher skickas från Allinclusive.se

Du hittar adressen på hotellsidan på allinclusive.se samt på din hotellvoucher.

Vad är skillnaden mellan olika typer av rum?

Det finns många olika rumstyper. Vi rekommenderar att du läser hotellbeskrivningen för information om rumstyper och den utrustning som finns i rummet.

Generellt kan man säga att i All inclusive konceptet så ingår all mat och all dryck på hotellet under vistelsen. Vanligtvis börjar All inclusive drycker att serveras från kl.10.00 och slutar serveras mellan kl.22.00 och 24.00, tiderna varierar mellan hotellen. Frukost, lunch, middag och snacks ingår och även lokalproducerade drycker både med och utan alkohol. På vissa hotell ingår även aktivitetsprogrammet.

Regler och villkor

Våra villkor hittar du här!

Kontakta oss

E-mail: support@allinclusive.se Telefon: 010 - 410 02 30

Telefonsupporten har under sommaren öppet vardagar kl. 09.00 till 12.00. Övrig tid hänvisar vi till epost.

Öppettider: måndag till fredag, från kl. 10:00 till kl. 16:00 Lördag / söndag och helgdagar: Stängt.

Vi ber er att i första hand kontakta oss via e-post. Vi besvarar e-post i tur ordning även utanför telefontiderna. Kontakta oss via support@allinclusive.se så återkommer vi så fort vi kan.

Adress

Allinclusive.se /GoAllinc AB
C/O Blueberry Innovation Sweden
Olof Palmes gata 23 4tr
111 22 Stockholm

Välkommen till vår fantastiska All inclusive värld!

Om oss

Allinclusive.se är den första skandinaviska resebyrån som specialiserat sig på all inclusive resor till destinationer över hela världen. Vi vet att fler och fler ser fördelen av att ha all inclusive på hotell. Vi tycker själva om att bo på ett All inclusive hotell, och vi tycker att det är ett mycket bekvämt och behagligt sätt att semestra på. Vi drivs av att hjälpa dig som kund att få möjlighet att komma iväg på en bekymmerslös semester där du får koll på vad resan kommer att kosta redan vid bokningstillfället! Vårt mål är att kunna erbjuda dig ett brett utbud av hotell där allt ingår, och även hjälpa dig med ett kostnadseffektivt och smidigt sätt att boka.

Stort urval

Vi har tusentals all inclusive resor till destinationer över hela världen i vår databas. Här finns alla prestigefyllda hotellkedjor, och här kan du beställa både prisvärda 4 stjärniga hotell samt 5 stjärniga lyxhotell, så det finns något för alla.

Prisvärt

Allinclusive.se tillhör resekoncernen Go Allinc AB, Skandinaviens största resebyrå med fokus på all inclusive hotell. Allinclusive.se har internationella partners. Genom våra partners kan vi göra stora avtal som sluts direkt med hotellen. Därför kan vi ge dig bra priser för välkända och omtyckta hotell världen över. Jämför oss och vi är säkra på att du kommer att bli glatt överraskad när du inser att det finns tusenlappar att spara genom att boka din semester via Allinclusive.se.

Säker bokning

Allinclusive är experter på All inclusive resor och jobbar stenhårt för att du som kund ska få en härlig semester. Hos oss kan du tryggt och säkert boka och betala resan. Vår svensk- och norsk talande kundtjänst står till ditt förfogande via mail och telefon om det uppstår några som helst frågor. Självklart har vi ställt lagstadgad resegaranti till Kammarkollegiet. Som kund kan du känna dig helt trygg då pengarna är skyddade från första inbetalningen tills resan är genomförd.

Vi anstränger oss alltid lite extra för att du ska få ut det lilla extra av din välförtjänta semester resa!

Vi hoppas att du hittar din nästa semester på Allinclusive.se

Med soliga hälsningar från Allinclusive.se

´
Alla våra destinationer